Klacht: opgelicht door Lebara, beltegoed weg van € 253,-

op 31 augustus 2018 over lebara mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik had op 19 maart 2018 mijn beltegoed opgewaardeerd dus voor 6 maanden en dan heb je volgens mij ook nog een maand de tijd om op
te waarderen met mijn nummer 0626498520 , er stond op de telefoon dat de opwaardering geldig was tot 19 augustus , maar toen ik op 18 augustus wilde bellen om op te gaan waarderen kreeg ik te haren dat het nummer niet bereikbaar was , ik nog een paar keer geprobeerd steeds kreeg ik het zelfde antwoord nu zelfs in het Engels .
Ook een mailtje naar Lebara heeft niet geholpen , ik krijg gewoon geen antwoord terug.
Later nog een mail geprobeerd te verzenden waarbij je een telefoon nummer moest opgeven , toe kreeg ik tekens te horen ,u gebruikt een ongeldig nummer , toen het nummer van de thuistelefoon gebruikt , telkens de tekst u gebruikt een ongeldig telefoon nummer , toch om gek van te worden.
tot 26 augustus kon ik nog wel gewoon gebeld worden op mijn nummer, maar vandaag is het nummer geheel afgesloten .
Ik vind dit is gewoon pure diefstal van mijn beltegoed .
Er zijn mensen die tegen mij zeggen ga gewoon aangifte doen .

Al Draait Lebara alles terug, en al geven zij kun fouten toe.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lebara mobile

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lebara mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard Verbraeken