Klacht: Opgelicht door Flanderijn

op 10 mei 2016 over Flanderijn en van Eck in de categorie Deurwaarders

Ik ben al bijna een jaar bezig met flanderijn om de rekening van mijn zorgkosten te betalen. Er klopte vanaf dag 1 al niets aan want de 2e dag kreeg ik al een rekening met 150 euro minder en een week later met 300 euro meer. Vraag je om uitleg kunnen ze je geen specificatie geven. Na 2 maanden eindelijk een specificatie (intussen wel rentekosten en incasso kosten gerekend) maar joh 2 maanden lekker extra geld vangen terwijl ik wacht. Daarna gereageerd op de specificatie met betaalbewijzen, kopie’s van brieven. na 2 maanden nog geen reactie, nogmaals gebeld en gemaild. Moest maar affwacthen. 7 MAANDEN LATER krijg ik en brief en ondertussen zo’n 800 euro verder aan rente kosten, gerechtelijke kosten (in de 7 maanden dat hun niet reageerden erbij gekomen en aan telefoon aangeven af te wachten). Waar in de brief vermeld word dat ze mijn bewijzen niet in behandeling nemen en ik moet betalen anders krijg ik een deurwaarder.
In al die maanden is het bedrag meer dan verdubbeld aan rente’s etc omdat hun gewoon te laks zijn te reageren en het niet eens lezen. alleen maar uit op geld, hoe komen mensen in de schulden…

Als ze mijn bewijzen nakijken en ik over het daadwerkelijk verschuldigd bedrag een redelijke regeling kan treffen.
En de onterechte rente's en buitengerechtelijke kosten die er in die maanden zijn bij gekomen worden kwijt gescholden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flanderijn en van Eck

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flanderijn en van Eck nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mtkje93