Klacht: Opgelicht door de klantendienst?

op 09 september 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik won op 27 juni 2018 twee koffers van American Tourister, een blauwe en een groene. Ik betaalde en ontvang kort daarna beide koffers, helaas was één van beide koffers de verkeerde kleur. Ik nam telefonisch contact op met de klantendienst van VakantieVeilingen. De vrouw aan de telefoon leek heel vriendelijk en bood mij aan een derde (groene) koffer te verkopen aan dezelfde prijs. Even later ontving ik een email van VakantieVeilingen met de bankgegevens van VakantieVeilingen waarop ik het overeengekomen bedrag moest storten.

Ik heb deze derde koffer nooit gezien. Tot mijn grote spijt kocht ik later nog twee andere koffers, een vierde en vijfde ditmaal wel via de site. Deze vierde en vijfde ontving ik gelukkig wel.

Sindsdien heb ik meermaals contact opgenomen met VakantieVeilingen via email, maar daar ontvang ik geen gehoor: meermaals heb ik de situatie moeten uitleggen zonder dat zij de situatie lijken te begrijpen. Per email blijft men mij vragen de EAN codes te sturen van de koffer met ‘de verkeerde kleur’. Het probleem is niet de kleur! Het probleem is dat ik een koffer niet heb ontvangen.

Zou het kunnen dat die vrouw van de klantendienst gewoon haar eigen zakken heeft gevuld?

Ik heb gelukkig geschreven emails van VakantieVeilingen en telefoongegevens als bewijs, anders is het mijn woord tegen dat van de medewerkster van de klantendienst. Dat is toch een schrale troost.

Gewenste Oplossing:

De 50,95 euro die ik heb betaald terug op mijn bankrekening aangezien die koffer klaarblijkelijk nooit zal aankomen, als hij al bestaan heeft!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Goedemiddag, Wat ontzettend vervelend dat je zo'n negatieve ervaring hebt opgedaan bij ons. Ik wil heel graag voor je kijken wat er is gebeurd en uitzoeken wat er aan de hand is. Helaas kan ik op dit e-mailadres niets vinden wat dateert uit 2018. Heb je toevallig een ander e-mailadres waarmee je een account bij ons hebt? Of een ordernummer? Dan kijk ik graag met je mee! Vriendelijke groet, Joyce VakantieVeilingen

Heeft op 11 september 2018 om 17:47 geantwoord

Geachte

Het email-adres dat ik gebruikt heb voor deze site is dezelfde als die op VakantieVeiling.

Dit is de mail die ik kreeg nadat ik contact opnam met jullie klantendienst.

-----------------------------------------------------------------------------

Van: CustomerService Producten
Verzonden: donderdag 5 juli 2018 16:56:16
Aan: [mijn email-adres]
Onderwerp: SamDam | American Tourister koffer Mint Green

Beste mevrouw Palacines,

Naar aanleiding van ons telefoongesprel stuur ik u dit bericht toe.

Wij gaan akkoord met het voorstel voor het kopen van een nieuwe koffer, u kan een nieuwe koffer kopen voor €50,95 het gaat hier om een koffer t.w.v €99,00.

U kan het bedrag van €50,95 overmaken naar:

IBAN: NL11RABO0129422398
BIC: RABONL2U

T.n.v: Emesa te Amsterdam

In de omschrijving dient u te noteren: Samdam American Tourister Koffer Mint Green

Graag hoor ik of u akkoord gaat met dit voorstel.

Vriendelijke groet Best regards,

Chamayre

---------------------------------------------------

Ik volgde de instructies op maar ontving de koffer niet. Deze mail kwam enkele minuten nadat ik de mevrouw in kwestie aan de telefoon had, toen ik belde met jullie klantendienst.

Alle klachten die gemeld zijn door EspePalper