Klacht: Opgelicht door BMW Amsterdam

fredmartens op 03 januari 2020 over BMW in de categorie Automerken

Ik had gevraagd of men mijn rechterbuitenspiegel kon nakijken omdat deze niet meer elektrisch wil inklappen, men heeft dit onderzocht en zei dat de elektromotor defect is kosten monteren nieuwe buitenspiegelunit ca.€600,00 ik zei toen laat maar zitten dan rij ik zo wel verder is geen probleem. Echter toen ik vandaag mijn auto ging ophalen was mijn rechterbuitenspiegel aan het klapperen en ging niet meer in een vaste stand ( wat voorheen wel het geval was) nu zegt BMW Amsterdam dat de spiegel al kapot was en kunnen ze niets voor mij betekenen. Ik rijd nu met een door BMW met zwart tape vast gezette buitenspiegel dat is toch te gek voor woorden.?!
Ik ben met een uiterst teleurgesteld gevoel ( zeer boos ) weggereden dit is niet “ BMW maakt auto rijden geweldig “

Als BMW Amsterdam mijn rechterbuitenspiegel weer hersteld zoals hij was toen ik mijn auto bracht

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BMW

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BMW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fredmartens