Klacht: Opgelicht bij aankoop tickets voor Cirque du soleil

op 27 september 2017 over Smiletickets.nl in de categorie Internetshops - Kaarten- en ticketverkoop

een vriend bestelde drie tickets elk ter waarde van 108€, we kregen tickets ter waarde van 6€ elk.
UW ORDER
Totaal € 336,00
Hun antwoord:
Beste Klant,
Dank voor uw order, nummer: ST30072017142039,

LEES ONDERSTAANDE TEKST GOED DOOR, DEZE BEVAT BELANGRIJKE INFORMATIE OVER UW TICKET(S)!

de tickets zijn als bijlage meegestuurd in deze mail.
Print de bijlage uit en u heeft uw geldige ticket.
Note: De unieke barcode op de ticket geeft per ticket maar voor 1 persoon toegang tot het evenement.

UITLEG NAAM TICKET(S):
Smiletickets is wederverkoper van tickets voor diverse evenementen. Wij kopen onze kaarten in binnen een groot netwerk van leveranciers. De kaarten die u hebt ontvangen zijn reeds doorverkocht. De naam die u op de kaart ziet staan is de naam van de eerste koper. De gegevens van de eerste koper dienen wel op de kaart te blijven staan. Iedere kaart heeft een eigen unieke barcode waarmee de geldigheid van de kaart en uw toegang tot het evenement gegarandeerd is.

UITLEG PRIJS TICKET(S):
De prijs die u betaald hebt voor uw tickets is tot stand gekomen door marktwerking, waarna we op onze inkoopprijs een mark-up rekenen. Omdat de inkoopprijs vaak hoger ligt dan de kostprijs van het ticket is onze verkoopprijs ook hoger. De prijs die u hebt betaald vertegenwoordigen de kosten en moeite tot het verkrijgen van de tickets. Het kan in sommige gevallen ook voorkomen dat tickets voor een minder populair evenement bij ons goedkoper worden aangeboden dan de prijs die staat afgedrukt op de kaart.

WAARSCHUWING
Geef in nooit uw kaartnummers vrij aan derden zoals organisatoren of andere partijen. Uw kaarten kunnen dan per direct geblokkeerd worden!!!
Indien u dit wel doet, is dit geheel voor uw eigen risico.
Bij vragen of opmerkingen, altijd contact opnemen met Smiletickets.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u een onvergetelijke dag uit bij het gekozen event!

Smiletickets
www.smiletickets.nl

Hopelijk kunnen een deel van ons verlies recupereren.

Met vriendelijke groeten, Filip.

Terug betaling van het verschil.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Smiletickets.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Smiletickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Schilderke