Klacht: Opgelicht

op 26 december 2017 over Tickets4U in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb kaarten besteld via tickets4u voor de Chippendales. De prijs op de kaarten kwam niet overeen, ik had veel meer betaald en ook het adres en naam op de kaarten waren niet aan mij geadresseerd. Het betrof een adres en naam in Utrecht welke na verifiëren niet bleek te bestaan. Dit blijkt te maken te hebben met het concept van tickets-4 u dus daar ben ik dan blijkbaar naïef in geweest. We mochten naar binnen, maar kregen wel de mededeling van het theater dat we opgelicht waren en voor het zelfde geld helemaal vooraan hadden kunnen zitten. We waren nu helemaal bovenin gepropt en konden amper een glimp opvangen. Ik heb een mail gestuurd naar tickets 4u (zie hieronder). Het antwoord wat ik hierop kreeg was ik nog het allermeest verbijsterd over.

Beste,

Ik mail u om mijn verbijstering kenbaar te maken. Gisteravond was het zo ver. De avond waar ik en mijn vriendin lang op gewacht hebben. De Chippendales.
Wij hebben in september al kaarten gekocht, op tijd dus. Dure kaarten. €98 was ik kwijt.
Wij willen gisteren naar binnen en blijkt het adres op de kaarten niet te bestaan. Ook staat er een heel ander bedrag op de kaarten (dit heeft dus blijkbaar te maken met het feit dat het doorverkochte kaarten zijn).
We werden er op geattendeerd door de dame van het theater dat we “opgelicht” zijn. Ik vroeg haar hoe dit kon, tickets 4U is toch betrouwbaar?! “Haal nooit kaarten bij tickets 4u” was haar advies, dit zijn doorverkochte kaarten voor slechte plekken.
We mochten naar binnen, waar het niet dat we voor de dure kaarten helemaal bovenin zaten! Bijna aan het plafond. De effecten op het podium met beeldschermen e.d. waren voor ons niet waar te nemen. De chippendales mochten we als “ieniemienie legopoppetjes” aanschouwen.
We hoorden de te gekke sfeer beneden, de zaal waar wij ook hadden moeten zitten gezien de prijs.
U zult mijn ontzettende teleurstelling hopelijk begrijpen. Maar erger nog, het verdriet.
Mijn vraag is hoe dit kan, en wat u gaat doen om ons tegemoet te komen?!
Ik zal in iedere geval aan een ieder die het horen wil jullie site ten strengste afraden. Ik denk er zelfs aan om in deze grotere stappen te ondernemen om kenbaar te maken hoe onbetrouwbaar jullie site is.
Graag uw reactie!
Mvg
Mw. S. T.

Antwoord:
Geachte mevrouw Taal,

Geen idee hoe u er bij komt dat het adres op uw tickets niet klopt, want die klopt wel degelijk.
Ik vermoed dat u gewoon niet goed gekeken heeft naar het adres op uw ticket want hier staat precies hetzelfde adres op als welke op hun eigen website vermeld wordt zoals u hieronder kunt zien.
En u heeft helemaal niet de verkeerde kaarten ontvangen van ons, u heeft gewoon zelf de allergoedkoopste rang op onze website besteld.
Dat u blijkbaar niet meer geld uit wilt geven voor betere plaatsen is natuurlijk uw goed recht.
Echter moet u dan niet de koe in de kont kijken en nu achteraf gaan lopen zeuren over slechte plaatsen.
Kijk maar in uw orderbevestiging, daar staat duidelijk vermeld dat u rang 3 kaarten besteld heeft.

Kijk als u dan al zo graag zwart wilt maken in uw kennissen kring, vertel dan wel even het ecvhte verhaal en niet het verhaal zoals u het uit uw duim zuigt.

Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, Saskia
Team Tickets4U

________________________________________

Ik wil gewoon netjes te woord gestaan worden en uitleg hoe dit heeft kunnen gebeuren.
De plek die wij hadden was echt verre van normaal, dit werd ook door het theater bevestigd en noemde letterlijk dat we qua plaats/prijs opgelicht zijn.
Ik verwacht een compensatie voor nogmaals een optreden van de Chippendales omdat we amper wat vernomen hebben en daarvoor vind ik € 98,- toch echt teveel.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tickets4U

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tickets4U nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stefanie taal