Klacht: Opgelicht

op 14 augustus 2017 over Weekendje Genieten in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben net gebeld door een bureau dat ik 220€ boete heb open staan of ja het was een jaar geleden 79€
Of ik het bedrag van 220€ meteen wil betalen, anders komt er een deurwaarder thuis..
Nou ja ik betalen, want ik heb geen zin in ellende,
Nu zou ik het bewijs van betaling naar een mailadres moeten sturen. Zo gezegd zo gedaan, krijg ik het mailtje telkens terug. Het adres bestaat niet schijnbaar..
Nu weet ik niet wat ik moet doen!? Het geld stoneren of niet
Wie weet raad?
Groetjes Marjon van Meurs

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weekendje Genieten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weekendje Genieten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dundja