Klacht: OPGELICHT

op 05 juli 2017 over Keyservice Nederland in de categorie Servicediensten

Zondag 2 juli 2017 was ik mijn sleutels verloren en heb ik deze slotenmaker gebeld. Ik heb aan de telefoon gevraagd wat de verwachte kosten ongeveer zouden zijn waarop ik antwoord kreeg: \\\”voorrijdkosten 30,- en het slot weten we niet dit kan pas bekeken worden als we het slot zien\\\” Verder is mij niets verteld.
Ik heb een uur gewacht waarop ik zelf 2 keer moest bellen waar hij bleef.
Toen hij er eindelijk was ging hij met een boor het slot in en moest ik hem helpen want het lukte hem niet de deur op te krijgen in zijn eentje.
Dus moest een soort van heen een weer duwen met de deur waarbij hij vervolgens de hele deur volspoot met W5.
Hij is in totaal 3 kwartier bezig geweest (tijd rekken naar mijn idee) Hierna schreef hij de nota uit van 772,-. Ik ben mij rot geschrokken en vroeg of dit wel klopte waarop hij antwoordde:
Specifieke inzet 1x 159,- Voorrijkosten 1x 30,- Zon -en feestdagentoeslag 1x 159,- Materiaalverbruik 1x 15,95 Oplegslot 275,-.
Dit slot had hij niet op voorraad dus kon nu niet geplaatst worden dit werd de volgende dag. Ik heb 15 minuten gediscussieerd over het bedrag maar ik moest dit gewoon betalen en heb dit domweg gedaan. Veel spijt van maar dit is achteraf. Dit bedrag heb ik gepint en ik heb een factuur ontvangen met de pinbon.
De volgende dag heb ik gebeld met de slotenmaker gebeld en kreeg ik Ricardo aan de telefoon (dit schijnt degene te zijn die het bedrijf leid in Nederland). De hoge baas schijnt vaak in het buitenland te zijn (Duitsland) Ik werd steeds in de wacht gezet en hij wimpelde mij af.
Ik heb hem uitgelegd dat als ik van tevoren had geweten dat dit zoveel zou kosten ik nooit de slotenmaker had laten komen en had ik zelf een andere oplossing gezocht.
De volgende dag heb ik toch nog even met Ricardo gebeld dat ik dit echt niet normaal vindt en dat dit echt niet kan. Na veel gedoe een aandringen heb ik 100,- terug kunnen krijgen om mij tegemoet te komen en dit werd gelijk op mijn rekening terug gestort (is ook gebeurd )maar ik moest dan wel mijn klacht van internet halen en mocht niet vertellen dat ik dit bedrag van 100,- heb terug gekregen.
Uiteindelijk heeft diegene die het slot heeft vervangen hier in bemiddeld en probeerde alles te sussen en dat mijn klacht echt van internet gehaald moest worden, ook zo NIET professioneel.
Mijn buurvrouw was gelukkig bij mij en kreeg een vreemd gevoel bij deze man. NIET TE VERTROUWEN!
Dit bedrijf klopt van geen kanten alsnog 662,- euro lichter. Dit mag iedereen weten en wil dat andere mensen hier niet de dupe van worden.
De slotenmaker heeft dus de volgende dag het slot gemaakt en is ongeveer een uurtje bezig geweest.
Je wordt misleid het is echt onbeschoft en niet professioneel. Het is echt belachelijk zo een hoog bedrag te rekenen. Gezien er meerdere klachten zijn van dit bedrijf heb ik sterk het gevoel dat het niet pluis is en voel mij echt opgelicht.

Nu blijkt dat zij ook reservesleutels hebben van het slot dat zij bij mij hebben geplaats dit is dus ik weer een nieuwe slotenmaker gebeld en die heeft een nieuw slot geplaatst. Hij vertelde ook dat dit bekend was en dat deze Slotenmaker Arno op Radar is geweest van oplichterij maar steeds onder een ander naam weer opnieuw opduiken.
En dat hij bij veel mensen langs is geweest om alsnog een nieuw slot te plaatsten omdat zij het niet vertrouwde en er veel extra sleutels in omloop zijn.

Wat een schoften!

Als ik het grootste deel van mijn geld terugkrijg en dit bedrijf zich niet meer mag aanbieden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Keyservice Nederland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Keyservice Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DVI84