Klacht: opgelicht

op 02 juli 2017 over Parship in de categorie Datingsites

Ik heb ongeveer 250 berichten verzonden op Parship naar verschillende vrouwen en 1 reactie gehad van iemand die me niet lag. Ik geloof dat het is omdat ik niet genoeg geld uitgeef aan deze site. Wilde dan opzeggen werd verplicht om jaar volledig te betalen anders incasso. Niet meer op site geweest omdat ik genoeg had en al gekwetst genoeg ben na alles.

enkel en alleen wanneer ik mijn geld terug krijg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 03 juli 2017 om 12:10 geantwoord

Geachte meneer Customandy,

Wij ondersteunen onze leden graag. Waarom u nauwelijks berichten heeft uitgewisseld met andere leden is onduidelijk. Het is jammer dat u onze klantenservice niet om ondersteuning heeft gevraagd, wij helpen u graag. Ik wil u aanraden gebruik te maken van de kosteloze contactgarantie.

Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Heeft op 03 juli 2017 om 16:29 geantwoord

Ik heb gezegd dat ik enkel tevreden ben als ik mijn geld terug kreeg voor de niet gebruikte diensten ik blijf bij deze mening.

Reactie van de melder van de klacht customandy

3 maanden geleden - Na 3 maanden gebruik denk ik minstens 100 berichten naar verschillende vrouwen denk eerder tegen de 200 berichten. 1 reactie na zoveel berichten had ik er genoeg van en wilde stoppen. Opgezegd werd verplicht een jaar te betalen. Dan heeft er toch iemand contact opgenomen met mij waar ik alles uitgelegd heb. Daarna kreeg ik vragenlijst om in te vullen online met mijn klachten. Een paar weken later nog eens en nu zegt u dat het niet waar is en u van niets weet. Ik geloof niks meer van wat u mij nog gaat vertellen. met vriendelijke groeten, Andy

Bericht van Parship

3 maanden geleden - Geachte meneer Customandy, Hartelijk dank voor uw reactie. Zodra men een premium-lidmaatschap afsluit voor een bepaalde tijd, is deze bindend. Aan het einde van uw premium-lidmaatschap heeft u aangegeven dat u de site nauwelijks heeft gebruikt en per terugwerkende kracht op wilt zeggen. Wij hebben u aangeboden de contactgarantie toe te passen, waardoor u een kosteloos premium-lidmaatschap zou kunnen gebruiken. Tevens willen wij u graag ondersteunen om er samen met u voor te zorgen dat uw profiel spannend en aantrekkelijk is, zodat u meer reacties ontvangt. Wij hadden gehoopt dat u daarmee alsnog succesvol bij Parship zou kunnen zijn. Het is jammer dat u hier niet op in wilt gaan. Ik hoop dat u er over nadenkt en alsnog gebruik wilt maken van de contactgarantie. U zou via e-mail contact op moeten nemen met de klantenservice van Parship. De klantenservice is bereikbaar onder: support@parship.be Met vriendelijke groeten, Nico Teeuwen Parship WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door customandy