Klacht: Opgelicht?!

op 28 juni 2017 over Dutch Hair Shop in de categorie Kappers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs een bestelling geplaatst bij Dutch Hair Shop, maar helaas nog steeds niets ontvangen. Vreemd, omdat eerdere bestellingen naar tevredenheid zijn verlopen.Wat wel opviel is dat de waardebon van 5 euro niet in mindering werd gebracht. Een aantal e-mails gestuurd waarop nul reactie is gekomen, gebeld maar telefoonnummer is buiten bedrijf. Hieruit maak ik op dat de DHS failliet is of dat ze de boel aan het oplichten zijn. Het bijzondere aan het geheel is wel dat ik nu e-mails ontvang, met de vraag of ik tevreden ben over het ontvangen product en je nog gewoon via de site kan bestellen. Ik raad iedereen aan niets te bestellen bij DHS!!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn producten ontvangen heb, of als mijn geld netjes teruggestort is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dutch Hair Shop

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dutch Hair Shop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Spaatje