Klacht: Opgelicht

op 20 maart 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kwam op de website van luxstyle…
Vond een lipgloss met mooie beloftes.
Lippen zouden voller lijken.
Vulde al mijn gegevens in, maar dacht, ‘onzin’, en verliet zonder enige andere verrichtingen de website.
Na een paar dagen kwam er een pakketje…
Met de lipgloss…en de rekening.
Boos mailde ik dat ik geenszins van plan was het bedrag over te maken.
Zij mailde terug dat ik het pakje terug kon sturen.
Ik mailde dat ik daar niet de moeite voor wilde nemen, ik had het immers ook niet besteld.
Ze konden het laten ophalen, vond ik.
Ook schreef ik dat de ingrediënten in de gloss overeen kwamen met de allergoedkoopste gloss…
Ik heb in de mail ook gezegd dat ik hierbij mijn laatste zegje had gezegd.

Toen herinnering betaling.
Niet gereageerd.
Vandaag dreiging deurwaarder, ook hierop niet van plan te reageren.

Maar het feit dat je op hun site ALLEEN je gegevens invuld en je direct bedenkt en besluit de site zonder andere verrichtingen te verlaten…
Dat houd, m.i. in, dat ze direct je gegeven opslaan en je dan toch de troep op sturen.

Gr Anna

Gewenste Oplossing:

Dat zij hun excuses aanbieden, en de rekening crediteren, per direct.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anna50