Klacht: Opgelicht

op 06 maart 2016 over Tickets Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 februari 2016 heb ik kaarten besteld voor de voorstelling van Grease 20.00 u
In de Stadsschouwburg in Antwerpen, besteld voor categorie drie aan € 59 per persoon voor twee een betaling gedaan van €122- waarvan €4 administratiekosten? Voor die prijs verwacht je toch een mooie plek waar je alles goed kon zien. Bij het betreden van de zaal viel het al op dat er iets niet klopte, we zaten helemaal boven aan op drie rijen na, mensen na ons reclameerde ook direct van amai ik had toch gehoopt voor de prijs dat ik betaald heb op betere plaatsen , zij betaalde € 49- . Ik ben daarop naar de kassa van de Stadsschouwburg gegaan om te reclameren en die vrouw zei direct , moet je maar bij de goeie site kaarten bestellen eigen schuld, ik was bluspoeder maar had iets van kalm blijven en ga genieten van de show. Boven terug aangekomen komt er nog een moeder met twee kinderen aan ook al klagend, dus ik spreek haar aan, hebt u ook teveel betaald, ja zegt ze ik heb € 37,50- betaald per persoon , ik dacht van mens dan heb je niet zoveel te klagen?
In elk geval het enigste verschil dat er op de uitgeprinte kaarten zat was dat er op mijn buren hun ticket de prijs afgedrukt stond en bij mij niet pas bij goed te kijken zag ik staan dat ik catg. 2 besteld heb dat helemaal niet zo was? Ik weet nu niet meer wat ik kan doen maar dit is puur oplichterij.

Hopelijk kan u hier iets mee helpen ben blijkbaar toch niet de enige die dit ervaart

Chris van Peteghem de Bruyn

Gewenste Oplossing:

Wanneer het verschil in prijs wordt terugbetaald. € 40,- dus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tickets Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tickets Nederland over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tickets Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tickets Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tickets Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tickets Nederland

Heeft op 03 oktober 2017 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onze prijzen worden gebaseerd op basis van vraag en aanbod. Ieder ticketbureau is vrij haar eigen prijzen te bepalen. Dit is dan ook de reden dat de prijzen kunnen variëren ten opzichte van andere aanbieders. De originele verkoopprijs staat vermeld bij het product. Het een en ander staat eveneens vermeld op de website, tijdens het bestelproces en in de algemene voorwaarden. Wij houden ons tevens aan de voorwaarden en richtlijnen die door de voormalige Consumentenautoriteit (thans: de ACM) zijn gesteld.

Met vriendelijke groet,

Tickets Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Chrisje de Bruyn