Klacht: Opgelicht

M Bruu op 16 december 2021 over Nintendo in de categorie Spelcomputers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde iets op mijn 3DS kopen dus ging ik naar Nintendo om iets op mijn account te zetten. Bleek ik het niet op het account van mijn 3DS te hebben gezet maar op een andere soort ‘Nintendo-account’. Dit tegoed was vervolgens niet meer terug te krijgen. Werd door de klantenservice behandeld als ‘zonder terug ruil!’. Dit tegoed is blijkbaar alleen te gebruiken voor een Nintendo Switch. Dat ik niet heb. Dus ik maar kijken of ik dit tegoed kan geven aan vrienden van mij die wel een switch hebben. Ook dit is niet mogelijk. Oftewel ik heb 10 euro besteed aan een account waar ik geen flut van heb en wat ik niet terug kan krijgen of weg kan geven. Nintendo hebben me gewoon opgelicht en willen niet de verantwoordelijkheid nemen.

Gewenste Oplossing:

10 euro geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nintendo over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door M Bruu