Klacht: Opgelicht

op 22 januari 2014 over Provea in de categorie Lingerie

Ik ben 1 keer door provea telefonisch benaderd en dat was ergens in september. Ze boden mij eenmalig een set van mannen boxer en sokken aan ter waarde van 60 euro dat nu voor maar 2,50 was. Vervolgens ontving ik deze na drie maanden pas in mijn bus. Vervolgens zag ik dat er 2,90 van mijn rekening werd genomen, wat ik niet erg vond. Later in december kreeg ik andere paar sokken naar mij toegestuurd wat mij dus al verbaasde want die had ik niet besteld. Het gaat om een tono set en tono sock. Tot mijn schrik werd er vandaag een bedrag van 18,80 van mijn rekening afgehaald op naam van provea Zwitserland. Toen ik werd gebeld in september was ik op school en door de drukte wou ik het niet lang bespreken en vond ik het goed om de eenmalige set te ontvangen om het cadeau te geven aan mijn vriend. Er werd gezegd dat ik een bevestigingsmail zou ontvangen wat nooit is gebeurd. En nu krijg ik ook nog zomaar 3 paar mannen sokken in de bus die ik nooit besteld heb en word er zonder dat ik bevestiging heb gegeven geld getrokken van mijn rekening! Ik voel me zwaar opgelicht en ga morgen meteen naar de bank om dit bedrijf aan te klagen. Verder alles er aan doen om m’n geld terug te krijgen want dit bedrijf verdiend geen cent!

Dat mensen niet opgelicht worden door zulke bedrijven en dat ik m'n geld terug krijg.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Provea

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Provea nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sara11