Klacht: Opgelicht

Daniel42 op 02 december 2022 over CBD INTENS in de categorie Internetshops - Algemeen, Internetshops - Medische producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is niet vantevoren duidelijk gezegd dat je het maar 14 dagen mag uitproberen en daarna terug moet sturen, dat er anders € 59,95 van je bankrekening wordt gehaald voor de volgende maand.
Ik heb ook verschillende keren geprobeerd de klantenservice te bellen maar krijg ze niet te pakken, ze zijn niet te vertrouwen en hebben duidelijk iets te verbergen.
Trap er niet in.

Gewenste Oplossing:

Duidelijke informatie voordat je het besteld, sowieso dat je het niet terug hoeft te sturen, dat het echt gratis en vrijblijvend is en dat ze niet zomaar geld van je rekening halen, en dat de klantenservice bereikbaar is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBD INTENS

Reactie van de melder van de klacht Daniel42

3 maanden geleden - Ik heb een paar keer geprobeerd om via CBDintens.com mijn klacht door te geven maar dat lukt niet, want als je op versturen klikt, krijg je plaatjes te zien, die je moet aanvinken om te laten zien dat je geen robot bent, daarna is alles weg wat je gemeld hebt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBD INTENS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daniel42