Klacht: Opgelicht

op 04 juli 2019 over Groenehart Autos in de categorie Autoverhuur

Ik heb in mei 2019 mijn eerste auto gekocht bij groene hart auto’s. Volgens hun was deze auto APK gekeurd, en was hier niets mee aan de hand. Na aankoop bleek dat de airco het niet deed. Ik heb de auto terug gebracht ter controle en hebt het probleem uitgelegd. Het bleek dat de airco lekte, en ik alle kosten (bijna €500) hiervoor moest betalen. En dat terwijl er volgens hen net nog een APK was gedaan, en alles in orde was. Ik heb deze auto twee maanden geleden van hun gekocht!!! Ik kreeg te horen dat airco niet bij APK keuring hoort, en dat zij er niks aan kunnen doen dat de airco kapot is. Ik vind dit enorm slechte service en ben hier absoluut niet over te spreken. Groene hart auto’s heeft mij opgelicht. Je krijgt service tot dat hun zakken weer gevuld zijn. Daarna kan je de pot op als klant. Dat zijn dan twee klanten minder….👍🏼

Ik ben tevreden wanneer groene hart auto’s de kapotte airco maakt (zoals het hoort!!!)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groenehart Autos

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groenehart Autos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danieksv