Klacht: openstaande vordering Parship via call2collect.nl

op 11 december 2017 over Call2collect in de categorie Incassobureaus

Volgens call2collect dhr.T Schreurs heb ik nog een factuur openstaan bij Parship. Ik heb gevraagd om een bewijs te sturen dat ik dit akkoord heb bevonden maar krijg alleen een factuur te zien van Parship. ik heb 2 x 3 maanden betaald en daarna niet meer vanwege oplichterij Parship. De klacht die ik heb is dat Dhr.T Schreurs(call2collect niet op tijd reageerd op mijn e-mails en dat er een afspraak bevestigd word waar ik niet mee instem. Ik heb niet al te mooie mails teruggeschreven maar er word niet op gereageerd naar behoren

Dat alle kosten weggeschreven worden en een bevestiging van call2collect en Parship dat ik er niks meer mee te maken heb en van alle eventuele verplichtingen af ben

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Call2collect over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Call2collect in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Call2collect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Call2collect

Heeft op 13 december 2017 om 09:13 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Zoals wij ook al in de diverse communicatie per email, inclusief onderliggende bewijsstukken, hebben aangegeven is deze vordering terecht. U heeft een abonnement van 12 maanden afgesloten en heeft verzuimd deze volledig te voldoen. In reactie op uw non-betaling heeft Parship u diverse keren aangeschreven om u aan de betalingsverplichting te herinneren. Aan deze herinneringen heeft u blijkbaar geen gehoor gegeven waardoor het dossier bij ons is komen liggen.

In reactie op uw claim dat wij een afspraak bevestigen waar u niet mee instemt willen wij het volgende melden. In uw mail van 09-12-2017 / 07:07 verzoekt u ons het volgende: \"Voor 13:00 op 11dec2017 geen reactie dan word er 13 dec €100 overgemaakt naar uw kutzooi en in feb 2018 word het restant overgemaakt om te controleren of parship mij met rust laat donker dan word dit ook ingehouden.\" In de zelfde mail verzocht u ons om uw akkoord op de algemene voorwaarden door te sturen. In onze email van 01-12-2017 / 16:24 hebben wij deze echter al doorgestuurd en wij hebben, behalve het aanmaken van een betalingsregeling, dan ook niet meer gereageerd. In deze email van 01-12-2017 / 16:24 staat namelijk de orderbevestiging welke enkel verstuurd kan worden als u akkoord bent gegaan met de order en de bijbehorende algemene voorwaarden.

Zoals in onze laatste email van gister vermeld zullen wij niet meer ingaan op de zeer asociale e-mail berichten die u aan ons stuurt en is de regeling ook afgebroken. Mocht u nieuwe afspraken met ons willen maken dan zijn wij altijd bereid het gesprek aan te gaan. De vordering zal echter blijven staan zoals deze op het moment is.

Hoogachtned,
Call2Collect

Heeft op 13 december 2017 om 19:29 geantwoord

Dit is geen oplossing, ik wil wel een oplossing omdat ik het gezeik moe ben en aangezien call2collect alleen de regels erin zet om te laten zien dat ik ingestemd zou hebben blijkt wel weer dat ze de zaak oplichten. Bij deze wil ik ook melden dat er alleen via deze site gereageerd gaat worden zodat er niets verdraait kan worden. Aangezien ik ook gevraagd had om een bewijs van uitschrijving bij de oplichters Parship(nooit gekregen)
Ik zal mijn oplossing hier neerzetten ik maak nog € 200 over naar jullie en daarmee zijn de laatste 2 maanden niet betaald omdat volgens jullie schrijven tot 2-2-18 vast zou zitten aan dit contract en daarna zou ik €80 in de maand over moeten maken. €80 zijn ze wel goed bij hun hoofd voor die oplichting!!!!!!!
Ik verwacht morgen hier een uitslag over en een schriftelijke uitschrijving PER POST en hier op klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Peter vd Horst