Klacht: Openstaande rekening

op 04 januari 2018 over Kamernet in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamernet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kamernet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kamernet

Heeft op 13 februari 2018 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Brando,

Bedankt voor je bericht,

Een Premium Account is een doorlopend abonnement wat duidelijk vermeld staat op de betaalpagina, in de algemene voorwaarden en in de bevestigingsmail die je ontvangen hebt na het aanschaffen van je Premium Account. Je bent een overeenkomst met Kamernet aangegaan en om die reden is er een betalingsverplichting. De kosten voor de ontvangen dienst dienen te worden voldaan, ook wanneer de automatische incasso bijvoorbeeld is geweigerd.

Ik heb even gekeken en het openstaande bedrag betreft abonnementsperiode 02-10-2017 tot 18-10-2017. Het abonnement is tijdens deze periode opgezegd, er heeft ook geen verlenging meer plaatsgevonden.

Wat ik voor je kan doen is de incassokosten kwijtschelden, dat je alleen de €21,00 aan Intrum Justitia betaald.

Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik dat graag, dan kun je contact met ons opnemen via supportdesk@kamernet.nl.

Fijne dag!

Shari - Kamernet

Alle klachten die gemeld zijn door Br.Kr.