Klacht: Openlucht magazijn!

op 06 augustus 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Al jaren zit ik in een situatie waarin de Jumbo denkt alles te mogen. 5uur ’s ochtends een paar meter van mijn slaapkamerraam laden en lossen en het maar blijven uitbreiden met als resultaat dat een groot deel van het magazijn ondertussen op de openbare weg staat. Van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat hoor ik (en andere omwonenenden) gerinkel en gekletter van containers en dan heb ik het nog geneens over mijn uitzicht op een soort van milieustraat. Jumbo erkent dat er ruimte tekort is echter blijft de supermarkt gewoon uitbreiden en hebben ze maling aan omwonenden. Er ligt vanuit de Gemeente sinds 2015 een dwangsom maar de Gemeente lijkt een kant te hebben gekozen: passieve houding en vooral niet denken in oplossingen want het belang om de supermarkt in het centrum te houden is veel te groot.
Halllloooo Jumbo en Gemeente Cranendonck…hoever willen jullie het laten gaan? Geen antwoorden van de Gemeente krijgen op vragen, Jumbo liegt alles bij elkaar en daarbij nog een VVE welke het voor elkaar krijgt fout na fout te maken in procedures in voordeel van de Jumbo.

Er liggen al jaren plannen om te verhuizen en dat er ruimte tekort is, is ook erkent door alle partijen. Alleen lijken ze hun kop in het zand te steken wat betreft de impact van een openlucht magazijn op de omgeving! Er staat regelmatig zelf eten buiten waar katten aan zitten te knabbelen en katten lopen ook rond in het magazijn van de Jumbo.
Na sluitingstijd laat de Jumbo de openbare weg achter alsof er een evenement heeft plaatsgevonden: plastic, papier en karton liggen door de hele straat heen. Ze zijn ook hier al meerdere malen op aangesproken maar ook hier is maling aan.

Geen woorden meer voor… dat dit kan in een land als Nederland!

Zie foto voor een impressie van mijn uitzicht.

Als het openlucht magazijn binnen staat en ik niet meer op een "milieustraat" uitkijk waar na sluitingstijd overal papier, plastic en karton wordt achtergelaten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HallloooJumbo