Klacht: Opel Mokka internet

op 15 juni 2017 over Opel in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn Opel Mokka in juni 2016 nieuw gekocht incl. On Star

Ik mocht een heel jaar tevreden zijn. wil het niet dat mijn jaartermijn ineens was afgelopen en ik een meldig op 08-06-2017 hiervan mocht ontvangen.

Deze heb ik op Vrijdag 09-06-2017 verbaast gelezen en toch maar gelijk gereageerd
Mijn On Star kon ik gelijk verlengen voor een jaar ik moest alleen mijn gegevens aanpassen en dit was zo gebuurd, dus tevreden ook al vond ik de melding aan de laate kant

nu noch mijn internet (wifi)voor een jaar verlengen wat ik ga tenslotte op 14-06-2017 naar Duitsland op vacantie en denk dat ik dit in deze periode wel nodig heb.

Maar niets is minder waar

Het is niet mogelijk om dit te verlengen want ik ben niet in bezit van een credidkaart en heb deze voor mij zelf ook niet nodig dus ben ik niet vanplan om deze in bezit te nemen.

Dus niet tevreden en boos.

ik word zonder voorkennis voor het block gezet en moet mij bij deze feiten neerleggen.

mooie verkooptechnik

Mvg. een ontevreden en teluurgestelde Klant

Uwe Klockzin

Gewenste Oplossing:

als dit problem is opgelost waar ik nu tijdens mijn vacantie wel niets meer aan zul hebben

Alle klachten die gemeld zijn door u.klockzin