Klacht: opel insignia

op 16 augustus 2017 over Opel in de categorie Automerken

ik heb rond 1985 mijn eerst opel kadett gekocht bij clement schouterden in genk daarna heb ik een nieuwe opel omega gekocht in langdorp bij garage van gestel daarna heb ik er een opel vectra gekocht en elke smering op tijd gedaan en nu in 2009 koop ik er een insignia en daar heb ik veel problemen mee gehad eerst kleine stukken en naa een paar jaar mijn vliegwiel stuk zware onkosten en vorige week weer vliegwiel kapot en de boite en dat na amper 260000km dat is niet meer normaal en het zijn voor 4000 euro stukken en de garagist vind het niet de moeite om die nog te maken dus heb ik nu een occasie insignia moeten kopen van 15900euro ik zou graag een tegemoetkoming of zoiets krijgen van opel want dat de insignia nu al versleten is na 260000km is niet normaal ik hoopte er 400000km mee te rijden ik hoop nu op een medewerking van opel want ik ben een zeer trouwe opel klant

een tegemoetkoming

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Opel

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Opel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kellens mario