Klacht: Opeenstapeling van fouten en slechte service

op 19 mei 2016 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Eind december een nieuw keukenblad, achterwand en cooker besteld in de showroom van mandemakers.Duidelijk gemaakt dat niet zelf de installatie van water, gas en cooker niet kunnen en bij levering door Mandemakers zal worden gedaa.
1/2 januari een meneer de maten komen opmeten. Daarna duurde week of 6 en kwamen ze het blad brengen om te monteren.
Wat bleek: blad 2 in plaars van 3 cm dik, geen installatie geregeld en in de rvs achterwand waren geen gaten gemaakt voor de aanwezige stopcontacten. Monteurs alles opnieuw opgemeten en na een uur weer weg.
Vervolgens bleek de tekening kwijt van de achterwand. Weer iemand komen opmeten.
Telkens met klantenservice contact gehad wanneer levering correct zou zijn en wannneer. Nooit een concrete toezegging.
Vervolgens bleek dat er een nieuwe achterwand besteld moest worden. Levertijd onbekend
Ik ben bij showroom langs gegaan en mijn beklag gedaan over de gang van zaken en gevraagd concreet op te lossen. Geen bevredigende oplossing en geen concreetheid over levering
Daarna mail gestuurd naar klantenservice dat levering niet meer Gewenst is. Geen reactie. Week later gebeld door klantenservice om afspraak te maken over de levering….
Aangegeven wat hierboven geschreven heb en levering niet meer wil omdat geen enkelvertrouwen in Mandemakers. Dat ik daarover wel met leiding wil praten. Gesprek afgebroken.
We leven nu 1/2 mei. Geen idee wat Mandemakers gaat doen.

Als ik als klant wordt behandeld en als levering of 100 procent correct of niet wordt uitgevoerd

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

Bericht van Mandemakers Keukens

8 maanden geleden - Beste meneer Ligthart, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik schrik van uw bericht, dit kan nooit onze bedoeling zijn geweest en had op een juiste manier opgelost moeten worden. Ik ga voor u informeren wat de status is en zorg ervoor dat u hierover gebeld wordt. Met vriendelijke groet, Matthijs - Webcare Mandemakers Keukens

Alle klachten die gemeld zijn door marc.ligthart