Klacht: opeens herinneringskosten 21-10-2015.

op 17 september 2016 over Courlux International in de categorie Oplichting

Lid no: 52810121351, Na tig jaren lid te zijn geweest misschien 1x te laat betaald. En nog wel 1 JAAR geleden. Direct 10 Euro boete, als dat het bedrijf nou moet redden.

Wil ONMIDDELLIJK mijn lidmaatschap opzeggen.
Zal deze factuur nog voldoen, zonder boete, stuur de deurwaarder maar.

Geen oplossing mogelijk, u heeft mij dusdanig geschoffeerd, dat kan niet meer tot een gewenste oplossing leiden.

Het zou u sieren als u de boete kwijtscheld.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Courlux International

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Courlux International nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Courlux International

3 maanden geleden - Geachte P.R. Bruinsma, Bedankt voor uw bericht, zoals eerder aangegeven hebben wij de extra kosten voor u geannuleerd en hebben uw betaling ontvangen. Jammer dat u niet op onze eerste herinnering heeft gereageerd, als er een betaling te lang blijft openstaan dan wordt automatisch de herinnering uitgedraaid daar kunnen wij helaas niets aan doen, totdat u dit bij ons aangeeft en wij daar heel coulant in zijn. Wij danken u voor uw goede klandizie. Met vriendelijke groet, Anita Courlux klantenservice Postbus 2035 3330 DA Zwijndrecht 0900-4564564

Bericht van Courlux International

3 maanden geleden - Uw vraag is inmiddels via onze webmail afgehandeld.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door rolf.bruinsma@telfort.nl