Klacht: Opdracht niet uitgevoerd, adresgegevens onjuist.

op 19 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg de volgende melding te zien via de track and trace: Transport niet succesvol – Opdracht niet uitgevoerd, adresgegevens onjuist. echter klopt het adres wel en ben ik vanaf 17:00 uur thuis aan het wachten op het pakket de beste medewerker mehmet is volgens het na treken van de track and trace niet in de buurt van mijn woning geweest voor dit pakket was extra betaald voor een snellere levering die binnen een dag geleverd zou worden. er is ook bekend dat de bezorging tot max 22:00 uur zou geleverd kunnen worden en verwacht dan niet zo’n melding. Nu heeft de bezorger de melding iets voor 21:00 uur gegeven waardoor dus ook het kantoor niet meer bereikbaar is. wat schandalig is het kan mooi of benauwd weer zijn maar als men dan geen zin heeft om te werken ga dan iets anders doen overigens is er terug te vinden bij dynalogic klachten dat dit vandaag al meerdere malen is voor gekomen

Ik wil het pakket dezelfde dag ontvangen tevens als dit later geleverd wordt wil ik dat dynalogic de kosten vergoed 1. voor de snellere levering waar niet aangehouden is.
Tevens wil ik de schade vergoeding die ik er nu onder lijd er van hebben.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:00 geantwoord

Geachte heer Verheul,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Wesley Verheul