Klacht: op valse voorwendsels afgesloten telefoonabonnement

op 27 januari 2014 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Ik ben vorige week benaderd door een colporteur van Pretium. Dit ondanks het gegeven, dat ik sta geregisteerd bij het “belmijnietregister”.
Afgelopen zaterdag is door Pretium een schriftelijke bevestiging gezonden van het nieuw af te sluiten vaste telefoonabonnement.Dit is absoluut niet in overeenstemming met mijn wensen aangezien ik het telefoonabonnement bij KPN wensvoort te zetten. Overigens is gebleken, dat het gesprek aanvangt met de mededeling dat wordt gebeld namens KPN,dus ook sprake van valse voorwendsels.

De procedure van abonnementswissel per direct stopzetten, een brief met verontschuldigingen aan ondergetekende zenden.
De brief persoonlijk laten ondertekenen door de Manager Klantenservice, "mevrouw" Marian van Veen- ten Haaf.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pretium over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 27 januari 2014 om 12:23 geantwoord

Beste heer Vierenhalm,

Wij hebben uw opmerkingen over uw aanmelding bij Pretium op 27 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.
In telefonisch overleg is Pretium op 27 januari 2014 in overleg met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Pretium