Klacht: Op tijd betaald, toch vordering?

op 15 februari 2018 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 16 februari 2018 om 17:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Barten,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen over uw vordering kunt u uiteraard telefonisch contact met ons opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020 - 808 28 54.

Met vriendelijke groet,

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door TheresiaTessa