Klacht: Op positie 1 maar ineens advertentie ingetrokken

op 23 augustus 2016 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Ik had op een woning aan de slotboomplein 34 in Rotterdam gereageerd. Ik ben op positie 1 geëindigd.

Vandaag kreeg ik een brief van Vestia die over de woning gaat dat deze woning niet meer beschikbaar was voor verhuur. Ik log in op mijn woonnet en ik zie een afwijkende argument, namelijk dat er geen kandidaten gevonden konden worden voor deze woning. Twee verschillende argumenten!!!????

Ik zoek de e-mail van vestia op om verhaal te halen maar hier kon je blijkbaar niet op reageren, ik liet het er niet bij en na enige research heb ik de mailadres achterhaald van de contactpersoon. Deze reageerde terug dat de woning niet voor mij als doelgroep bestemd was , IK KON ER WEL OP REAGEREN!!!! nu is het zo dat ik erg veel hoop had op deze woning aangezien ik bij andere inwoon, een situatie die ik overigens niemand toewens maar goed…

Waarom 2 verschillende argumenten ??? wat is de reden?? hebben zij verkeerd gehandeld dat zij mij de woning moesten aanbieden en daarom een niet kloppend argument wilde verkopen??

Ik eis opheldering en een tegemoetkoming. Ik zit namelijk in hoge nood!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door InNood1