Klacht: op NGC HD heel vaak stoterent geluid

op 07 juli 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

dit probleem speelt bij mij nog niet zo lang af maar ik erger me er kapot aan,want het geluid haperd heel vaak dat je er behoorlijk geiriteerd van word.
en ben niet de eenigste vogens het satalietforum hebben andere er ook last van kom op cd,jullie kunnen wel van die vragenlijsten mailen van wat we van cd in het totaal vinden,maar krijg meer het idee dat er niet veel mee gedaan word want is het ene probleen opgelost komt het andere er weer aan

het haperende geluid weg gaat op NGC HD

Reactie van de melder van de klacht arnhem75

5 jaren geleden - dit is geen oplossing mij maar even laten bellen naar de klantenservice,ten eerste zij mij mogen mij bellen ten tweede weet precies waar ze mee komen en dat is weer een nieuwe decoder opsturen en daar ga ik niet mee akoord

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 10 juli 2012 om 13:43 geantwoord

Beste,

Vervelend dat u problemen ervaart met het geluid op NGC HD.

Wij adviseren u om contact op te nemen met onze klantenservice voor een uitgebreide analyse van uw probleem.
Onze medewerkers staan u graag te woord. (0900 9323, 0,15ct per min)

Webcare Team CanalDigitaal

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door arnhem75