Klacht: Op mijn verse stabilise en nieuwe boordstenen werd een container geplaatst die eigenlijk bij de buren dient te staan.

op 02 oktober 2017 over SITA in de categorie Schoonmaakbedrijven

Op vrijdag 30/09/2017 tref ik een container aan in mijn voortuin waar ik aan het werken ben. Hier ligt drie weken oude stabilise op en nieuwe geplaatste boordstenen.de container staat op beide delen alsook een deel in het gras en op het voetpad. De container echter behoort niet aan mij toe maar aan mijn buren. Er steekt ondanks ik thuis wegens nachtwerk een geel briefje van jullie op naam en adres van de buren in mijn bus. Op mijn bus staat nochtans nummer51 zeer duidelijk. Op het papier staat dat de container moet geplaatst worden voor de poort en op de stenen.ik heb noch een poort nog een stenen oprit. Om maar even de nonchalantheid van de chauffeur te beschrijven. Wanneer ik jullie contacteer om de container te verplaatsen lukt het jullie die dag niet meer.we spreken af de volgende dag om 7 i30 nadat ik jullie moet weten dat ik desondanks om 7 u30 7 kub stabilise geleverd krijg in door jullie hierdoor geen plaats voor hem. Jullie beloven mij voor de stabilise aanwezig te zijn. Helaas komen jullie te laat waardoor de stabilise in het gras moet gelegd worden wat mij Verlies heeft!eenmaal de chauffeur aangekomen kan deze na30 min niet de container verrijden door stabilise die in de weg ligt en een Boom.dig wss nochtans aangegeven dit plaatsgebrek. Chauffeur heeft aan morge. Jawel zondag om 7 uur terug te komen. Ik vraag expliciet of hij zeker werkt op zondag deze garandeerde me dit. Ik heb na mijn nadienst op dat moment van7 tot8 wakker gebleven en gewacht op mijn dorpel niemand te zien! Ook gedurende de dag niet. Jullie kantoor is onbereikbaar. Vandaag maandag staat container nog steeds op idem plaats. Opnieuw stond er7 kub stabilise op het programma opnieuw diende die in het gras gelegd te worden.hoeveel dient een mens op te offeren voor een misplaatste container? Vandaag bel ik jullie opnieuw wordt telkens door verwezen. Om half 9 ging ik terug gebeld worden. Nog steeds niemand gehoord. Ik wil dat deze container zo spoedig mogelijk verwijderd wordt met min aan schade. Schade gaat er sowieso zijn bij verplaatsen van de container dit maakt me enorm kwaad! Helaas kon ik maar 1 foto toevoegen!

Ik ben zeer ontevreden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar SITA over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy Lerminiaux