Klacht: Op halen oude matras

op 05 maart 2020 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ze zouden het oude matras meenemen het stond ook inderdaad in de bus maar ze hebben t snel weer uitgeladen

Gewenste Oplossing:

Ophalen er is voor betaald 17,50 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 06 maart 2020 om 09:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Boom,

Hartelijk bedankt voor uw melding.

Onze excuses voor het ongemak! Dit is absoluut niet de service die we wensen aan te bieden. De koerier heeft volgens ons systeem geen opdracht ontvangen om de montageservice uit te voeren, alsmede geen opdracht om uw oude matras mee retour te nemen.

Wij gaan ervan uit dat de order foutief is aangemeld waardoor deze nare situatie is ontstaan.

Wij zien in ons systeem dat er een afspraak is ingepland voor het afhalen van uw matras op zaterdag 7 maart.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Dynalogic WeCare team

Heeft op 06 maart 2020 om 19:57 geantwoord

Een excuus is wel op z’n plaats wat een arrogant personeel hebben jullie

Alle klachten die gemeld zijn door Norinco