Klacht: Op een onbeschofte manier behandeld.

op 25 mei 2020 over Poiesz in de categorie Supermarkten

Goedendag,

Hierbij wil ik toelichtten dat ik met 2kids de winkel in wou lopen en op een hele botte en velle manier op aangesproken ben dat ik daar niet met hele gezin mag zijn. 1tje kon makkelijk in de karretje zitten en andere kon een karretje pakken, in plaats van oplossingsgericht meedenken en netjes uitleggen werd er schreeuwend gezegd dat wij niet met hele gezin mogen komen terwijl ik niet eens met hele gezin daar was. ik was met 2kids ze waren nog klein kan ze niet alleen thuis laten want heb een verantwoordelijkheid.! zelfs de 2kinderen schrokken van hoe er daar geschreeuwd werd ze voelde zich niet welkom! Klant is de Koning vind dat de klant op een nettere manier behandeld mag worden! Gaat om de manier hoe dingen wordt gezegd en principes! Heb zelf ook in de winkel gewerkt heb nooit zoiets gezien of meegemaakt al staat de klant niet in zijn recht klant is de koning zo is dat ons geleerd .! Als je jouw stem verheft of grote mond had tegen een klant werd je ontslagen. Zo ging dat maar zo klantonvriendelijk gedrag heb lk nooit gezien of meegemaakt.!

Hoop dat dit wordt verwerkt in de systeem.
bij voorbaat dank!

Cigdem özel

Wanneer er Excuses aangeboden wordt namens Poiesz Heechterp tegen de kids en mij ben ik tevreden!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Poiesz

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Poiesz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cgdm