Klacht: Op dag van levering geen track and trace maar mailtje met oeps

op 06 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geen mailtje om 1.30 met track and trace.
Pas om 8.15 een mailtje met oeps wij komen niet op het afgesproken tijdvak.
Misschien plannen we vandaag nog via andere route in.
Verder niks geen telefoonnummer en nog steeds geen track and trace.
Zeer slecht bedrijf wat niet communiceert met klanten.
Maandag moet ik werken en ben verplicht een vrije dag op te nemen om op bezorger te wachten.Daarbij heb ik de droger hard nodig en is twee dagen extra wachten een ramp.Wehkamp heeft een boos telefoontje gehad.
Volgende keer weer bol.com levering via DHL gaat zonder stress en problemen.
Dit bedrijf is waardeloos daar zou geen een winkel hun spullen door moeten laten vervoeren.

Niet.....Dag zitten wachten voor niks.Nog langer zonder droger en de was stapelt op.Bedrijf communiceert niet en nog steeds niet.Komt niet goed

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 09 augustus 2016 om 15:43 geantwoord

Geachte mevr. Michel,

Onze excuses voor de slechte communicatie! Uit uw gegevens kan ik achterhalen dat er inderdaad geen mail is gestuurd met een planning voor die dag. Wel zie ik de mail van de herplanning vanwege een verkeerde planning. Dit wil zeggen, ze hadden eerst de order ingezet op een 1-mans route. Echter is dit natuurlijk niet logisch bij een Full Service levering van uw condensdroger.

Gelukkig zie ik dat mijn collega's dit in het weekend hebben opgelost. Ze hebben een nieuwe afspraak ingepland voor een 2-mans route op maandag 8-8-2016 en een afhaal afspraak voor het oude apparaat op 9-8-2016.

Nogmaals onze excuses voor de vertraging! Mocht u in de toekomst nog een levering via Dynalogic hebben, schroom u niet en neem contact op met ons team. Dan houden wij het persoonlijk voor u in de gaten.

Veel plezier met uw aankoop en een prettige dag,

Kira
WeCare Dynalogic