Klacht: op 1 dag dwangbevel en aankondiging loonbeslag ontvangen

op 14 april 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Op 10 januari een vraag (per e-mail) gesteld waar de vordering betrekking op had.Ik was nog niet eerder aangeschreven op mijn nieuwe adres (waar ik nu alweer zo n 2,5 jaar woon). Op 29 maart een korte reactie ontvangen. Nu 14 dagen later op 1 dag dwangbevel en aankondiging loonbeslag ontvangen.

een vlottere afhandeling van e-mail en duidelijke correspondentie. Als iemand niet op de hoogte is van een achterstand moet hij/zij eerst achterhalen waar de vordering over gaat en de gelegenheid krijgen hierop te kunnen reageren. Daarnaast vind ik het belachelijk dat je twee en half jaar geen post ontvangt over een vordering en daarna direct incassokosten moet betalen. Ik zou tevreden zijn als de incassokosten kwijt worden gescholden en er schriftelijk excuses wordt gemaakt over de manier van handelen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 02 mei 2016 om 11:37 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben u reeds in maart geantwoord. De invorderingskosten zijn conform de invorderingswetgeving in rekening gebracht.

Er is geen reden de invorderingskosten kwijt te schelden.

U kunt eventueel een formeel en onderbouwd bezwaar tegen de incassokosten indienen via teambelastingen@ccc.nl. Hier kunt u eventuele bewijzen aan toevoegen.
Cannock Chase

Alle klachten die gemeld zijn door Laptop76