Klacht: oostappen geen beschikbaarheid, maar wel toezegging gedaan

op 06 juli 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

gister telefonische afspraak met oostappen gemaakt. reservering voor prinsenmeer gemaakt voor 1,5 week in 6 persoons accommodatie. ik zou dan inwisselen met waardebon van vakantieveilingen. maar ik moest dan wel binnen 24 uur terugbellen ivm die reservering. nu heb ik vanmorgen teruggebeld met waardebon van vakantieveilingen om dit in te wisselen voor een week. zegt mevrouw dat dat niet mag. de mevr van gister zou het er expliciet bij vermelden dat het om vakantieveilingen bon ging. dit stond er niet bij blijkbaar. nu heb ik pech en kan ik mijn veilingsbon niet inwisselen voor 6 personen bij prinsenmeer. dit is al de 2e keer dat dit helemaal fout gaat. ik heb bijna 300 euro besteed, om mijn kinderen een leuke vakantie te kunnen bieden, maar ze willen niks voor me doen. er is wel beschikbaarheid!! want deze stond voor mij gereserveerd! toch willen ze deze alleen maar los verkopen en niet inwisselen met een vakantieveilingen bon.

Ik ben tevreden als ik met mijn gezin naar oostappen-prinsenmeer mag voor een week. tussen 28 juli tm 7 aug. als de week in die periode valt dan ben ik 100% tevreden. wij hebben allerlei activiteiten geregeld rondom dat park met familie, dus een ander park is geen optie. dat is ook de reden dat wij daar heen hebben gebeld om geen risico als dit te lopen. en toch gaat het mis!!graag met spoed reactie ivm de beschikbaarheid.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 07 juli 2017 om 11:45 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend dat de gewenste aankomstdatum niet beschikbaar is bij Prinsenmeer.

Helaas is het niet mogelijk om rechtstreeks bij Oostappen een reservering te maken, maar dient men de stappen te volgen via de reserveringslink op de waardebon. Vakantieveilingen toont vooraf de beschikbaarheid van Oostappen tijdens de veiling, mocht een datum niet beschikbaar zijn, dan kunt u een reservering maken op een andere datum of andere Vakantiepark.

Volgens onze gegevens heeft u inmiddels een reservering gemaakt voor een andere aankomstdatum.

Wij wensen u alvast een fijne verblijf toe.

Diana - Webcare VV

Heeft op 07 juli 2017 om 11:59 geantwoord

Ik ben niet tevreden omdat er aan de telefoon duidelijk is gesproken over een reservering en de waardebon inwisselen. Ik heb nu voor 4 personen gereserveerd, in de hoop dat ik iemand anders vind om erheen te gaan. Maar anders zijn wij ons geld dus kwijt want met 6 personen kunnen wij niet heen. Nooit weer zal ik via vakantieveilingen boeken!

Alle klachten die gemeld zijn door A.da Silva