Klacht: Oordopjes nog steeds niet geleverd

op 02 oktober 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Op 4 september heb ik apple oordopjes gewonnen bij vakantie veilingen. Ze zouden na 5 werkdagen bezorgd worden. Na 10 werkdagen heb ik een mail gestuurd omdat ik nog steeds niks heb ontvangen. Ik krijg slechts een mail terug dat ze het druk hebben. Nu is het inmiddels 2 oktober en ik heb nog steeds niks ontvangen!

Als ik de oordopjes eindelijk mag ontvangen na bijna een maand geleden besteld te hebben. Of anders mijn geld terug. Met excuses.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 02 oktober 2016 om 19:02 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
Wij hebben uw klacht 23 september 2016 gelijk in behandeling genomen en contact opgenomen met de aanbieder.
De aanbieder heeft aan ons aangegeven ze zo snel mogelijk nogmaals op te sturen. Wij vinden het dan ook vervelend om te horen dat u de oordopjes nog steeds niet heeft ontvangen.
Wij zullen de track and trace code opvragen om te kijken wat hierin is misgegaan.
Zodra wij meer weten laten wij dit gelijk per email weten.

Sabine Webcare
Vakantieveilingen

Alle klachten die gemeld zijn door Lbrons