Klacht: Ook wij hebben nog geen tickets ontvangen.

op 12 april 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

In oktober 2015 2 tickets voor het concert van Roger Hodgson van aanstaande maandag 18 april in Carré besteld, 153 euro meteen betaald en ook wij krijgen vandaag een mail dat het helaas niet gaat lukken en ook wij zijn het niet eens met de 3 uur voor aanvang verzending. Heb intussen al een mail verstuurd maar als ik het hier zo lees ben ik toch bang dat we besodemietert zijn.

De tickets dienen uiterlijk op zondag 17 april in mijn bezit te zijn, later is geen optie voor ons.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Ticket tribune

Heeft op 17 mei 2016 om 09:23 geantwoord

Graag bieden wij onze oprechte excuses aan. Wij hebben er alles gedaan om dit op te lossen, helaas zonder resultaat. Inmiddels is het volledige aankoopbedrag teruggestort op de rekening van herkomst. Ook hebben wij hiervan per email een bevestiging toegestuurd. Wij zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te vermijden.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door R. Selten