Klacht: Ook plots 15 euro afgeschreven

op 11 maart 2020 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ook bij min is na een maand nadat ik €0.01 overgemaakt te hebben 15 euro afgeschreven.
Hoe kan zo iets gebeuren denk je dit gebeurt mij niet.maar toch gebeurd.
Heb de fout gemaakt 0.01 cent over te boeken naar deze misbruikers onder het mom dan kunnen we je rekening verifiëren.maar dit blijkt dus gewoon een vrijbrief voor deze tent te zijn.na een maand opeens 15 euro van je rekening weg.blijkt dat je elke maand de Sjaak bent. Heb een mail gestuurd en om 09.00 hang ik aan de telefoon naar hun vraag me af of hun 0800 nummer wel echt gratis is dan ….we wachten af maar wees gewaarschuwd

Als de machtigingen gestopt zijn en het bedrijf zich netjes gaat gedragen en niet als een oplichtersbende opereerd

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 11 maart 2020 om 13:49 geantwoord

11-Mrt-2020 De heer Waaijerink per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze automatische incasso hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie die de opdracht heeft gegeven voor deze automatische incasso voor meer informatie hierover, het stopzetten hiervan en een eventuele terugbetaling. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door hawaay