Klacht: OOK IK BEN ERIN GETUIND!

op 19 oktober 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Net als alle andere gedupeerden ben ik er ook ingetuind. Keek uit nieuwsgierigheid op de website…..moest om verder te gaan gegevens invullen. Ik heb dat gedaan met de wetenschap dat ik de site nog altijd kon verlaten ZONDER een bestelling te plaatsen/bevestigen. Zeer kort hierop ontving ik een email dat ik kennelijk problemen had met het plaatsen van de bestelling maar heb ik die onzin meteen afgebroken. Ik verwachtte er verder geen problemen door/mee want ik had de zogenaamde bestelling niet/nooit bevestigd. Omdat wij de volgende dag op vakantie gingen vond ik pas na thuiskomst hun pakketje op de mat. Nu dreigen ze mij dus inderdaad ook met herinneringskosten van 10,00 euro wegens onbetaalde factuur. Ik heb het pakketje retour gezonden en hen nog een mail gestuurd waarin ik expliciet meld dat ik niets heb besteld en ook geen naleveringen meer verwacht. Vooralsnog geen reactie mogen ontvangen en zal waarschijnlijk ook niet komen.

Tevreden ben ik pas als deze verwerpelijke praktijken onder publieke aandacht komen ( televisie/Kassa) zodat dit eindelijk eens stopt om mensen zo om de tuin te leiden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eva52