Klacht: Oogleden zijn meer gaan hangen na beautyteck/plexr behandeling en informatie over behandelend arts medisch tuchtcollege

op 09 oktober 2017 over Superstyle in de categorie Beauty & Wellness

Ik heb een plexr/beautyteck behandeling ondergaan bij Superstyle in Amsterdam op woensdag 23 november 2016.
In dit schoonheidssalon worden plexr/beautyteck behandelingen gedaan onder de naam BeautyTeck Amsterdam.

Ik heb al eens eerder een klacht hierover geplaatst ondertussen hebben ze hun naam veranderd maar de behandelend arts Andre Coronel en eigenaresse Els zijn er nog steeds.

Al met al heb ik een erg slecht gevoel bij deze arts en deze schoonheidssalon.
Mocht je dit overwegen wees dan gewaarschuwd en ga niet naar dit adres!!!.
Wilt u weten wie deze arts is die deze behandelingen uitvoert?.
Bekijk deze link dan even hij moest voor het medisch tuchtcollege komen en is uit het bigregister geschrapt: www.medischcontact.nl/nieuws/laatste-nieuws/artikel/mc-49-na-misbruik-geschrapt-uit-big-register.htm.
Iedereen is gewaarschuwd.

Ik kwam er voornamelijk voor mijn hangende boven oogleden maar heb ook mijn plekjes en lijntjes op mijn voorhoofd laten behandelen met deze methode.

Het heeft mij in totaal 500 euro gekost.

Uiteindelijk zijn mijn oogleden meer gaan hangen dan voorheen en de lijntjes en plekjes zitten er ook nog.

Ik heb contact gehad met 1 van de beste plastische chirurgen van Nederland die ook deze methode toepast.
Ik heb mijn verhaal gedaan en foto s laten zien van voor en na en tijdens het helingsproces.
Volgens deze arts hadden mijn plekjes en lijntjes na 1 keer weg moeten kunnen zijn aangezien het kleine plekjes en lijntjes waren.
En moet er na 1 behandeling voor de boven oogleden 30 procent verbetering moeten zijn.

Ook is te zien op de foto s vlak na de behandeling dat er heel ver naast de lijntjes is behandeld en ipv van op de plekjes er naast of half naast is behandeld.
En je moet vlak naast de lijntjes behandelen maar niet zover naast want dan helpt het niets en dat blijkt dus wel.

Al met al ben ik 500 euro lichter en heeft het niets geholpen alleen maar erger gemaakt. En niet te spreken over de pijn en zwelling een week lang. Wat ik met liefde voor over had gehad had het geholpen.

Maar ze geven geen goede voorlichting hierover want je krijgt een mooi blaadje mee waarop staat dat je lichte zwelling kan hebben.
Nou geloof mij dit was niet licht. Ik heb er een week verschrikkelijk uitgezien en ben er ziek van geweest. Inclusief verhoging..

Ze hebben mij een gratis nabehandeling aangeboden maar dat zie ik niet zitten aangezien het probleem is verergerd ipv beter geworden.

Ik wil mijn geld alsnog terug. Eerder zal ik niet stoppen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hillie Margriet