Klacht: Onzorgvuldige bedrijf met uw spullen!

op 18 augustus 2017 over Alternate in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 3x mijn headset sinds aankoop heen en weer moeten sturen, probleem niet opgelost. Uiteindelijk raken ze ook nog eens mijn headset accessoires die ik extra had gekocht kwijt(omdat de originele kwijt waren).
Ook hebben ze mijn headset beschadigd! er bevinden zich krassen op de headset.
Ik heb de headset opgestuurd toen ik op vakantie ging, zodat deze klaar zou liggen wanneer ik terug zou zijn.

een maand later kom ik er dus achter dat ik mijn accessoires mis, deze liggen ergens bij alternate. Ze kunnen blijkbaar niks meer doen voor mij?!

ik ben klaar met alternate. dit was de laatste aankoop bij hun.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik een ander headset krijg, want ik ben mijn vertrouwen in dit product kwijt geraakt. en dan graag ook compleet met accessoires!
Met nadruk op de accessoires.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alternate

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alternate nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door omer50