Klacht: Onze servers zijn momenteel erg druk

op 26 juli 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze servers zijn momenteel erg druk. Sorry, MyDrive Connect is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

Deze melding komt elke keer weer te voorschijn. Ik wil mijn navigatie updaten om de flitsinformatie eraf te krijgen voor Frankrijk. Morgen vertrekken en ben bang dat het met flits service is, omdat het niet mogelijk is mijn toestel te bereiken via Mydrive. Op alle tijdstippen geprobeerd, maar de servers blijven druk. Niet meer van deze tijd dat servers niet bereikbaar zijn. Zeker niet in vakantietijd. Boetes schijnen in Frankrijk nogal hoog te zijn, wanneer je navigatie niet aan de eisen voldoet. Flink balen dit.

Gewenste Oplossing:

Oplossing is toegang tot de server om mijn toestel te updaten, zodat de flitsservice verdwijnt en er gevaarlijke zone info voor in de plaatst komt, zoals op de site van TT te vinden is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door DJ.Hans