Klacht: Onze post wordt verkeerd bezorgd !!

op 22 april 2017 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze post wordt al sinds enige tijd verkeerd bezorgd , tot nu toe wordt het vriendelijk ‘s,avonds laat door de brievenbus bij ons gedaan door mensen die het hebben ontvangen maar dit kan niet de bedoeling zijn !! Gisteren avond ook weer netjes gebundeld met een elastiekje er om maar zaten ook bankpapieren en andere belangrijke papieren bij ! Vanmorgen ook weer een man aan de deur gehad met een papier van de bank die gaf het netjes af en die woond drie straten van ons af met echt een hele andere straatnaam en huisnummer ik vraag me echt af waaronder post overal terrecht komt !!

Gewenste Oplossing:

Dat onze post gewoon bij ons bezorgd word .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Sandd

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Meulman, Vriendelijk dank voor uw bericht. Erg vervelend te vernemen dat uw post regelmatig verkeerd wordt bezorgd, uiteraard onze excuses hier voor. De melding heb ik dan ook direct doorgezet naar de vestiging, zij kunnen achterhalen wie de bezorger is en uiteraard wordt hij hier op aangesproken. Ook krijgt hij een aantekening in zijn bezorgdossier en zal hij extra aandacht besteden aan het sorteer en bezorgproces zodat dergelijke incidenten niet meer kunnen voor komen. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Nadine, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda Meulman