Klacht: onze fout, uw kosten

op 31 mei 2017 over Unigarant in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vorig jaar ontvind ik een brief van een incassobureau, verdraaid vergeten mijn verhuizing door te geven. ze hadden ook kunnen bellen, maar helaas incassokosten betaalt, en unigarant gebeld. ik wil mijn verzekering opzeggen en mijn adres wijzigen in het geval u die nog nodig had. ontvang ik nu weer een brief graag betalen. ik bel ze op ik heb vorig jaar al opgezegd. als antwoord, dat staaat hier niet en heeft een bevestigingsbrief ontvangen. Zo niet dan had u moeten weten dat u gewoon moet betalen. Dit vind ik toch wel een vreemde gang van zaken. Want zij kunnen even goed als ik in de telefoongegevens kijken dat ik gebeld heb.. het is een fantastische wijze van bewijslast weerleggen en zeggen: Als de computer niet zegt dat het zo is dan is het niet zo…

Deze wijze van een bedrijf runnen wilt iedereen wel denk ik. pas als u een bevestigingsbrief heeft ontvangen is het opgezegd, kijken wie het langst volhoud?

Gewenste Oplossing:

ik wil niet meer betalen dan had gemoeten als het goed was verlopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unigarant over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Unigarant in behandeling genomen

Bericht van Unigarant

2 maanden geleden - Geachte heer Reith, U heeft uw klacht op 29 mei 2017 bij ons kenbaar gemaakt. Uw klachtmelding via klacht.nl brengt geen nieuwe feiten. Wij handhaven daarom ons standpunt van 1 juni. Wij hebben u hiervan per e-mail op de hoogte gebracht en uw klacht als ongegrond beoordeeld. Met vriendelijke groet, Unigarant Verzekeringen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unigarant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Unigarant

Heeft op 26 juni 2017 om 09:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ottootto