Klacht: Onwil

op 01 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Wehkamp een loopband besteld.bij
aflevering niet uitgepakt en boven gebracht.
Nieuwe afspraak gemaakt.
Volgende dag twee koeriers die alleen maar bezig zijn met uitvluchten zoeken om hun werk maar niet te hoeven doen.
Zeer triest als de jongetjes het te zwaar vinden,en je het zelf maar uit moet zoeken.
Klantvriendelijkheid ver te zoeken.

Gewenste Oplossing:

Als Wehkamp hier geen zaken meer mee doet.
Anders hier geen grote artikelen meer bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Berg,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Gefrusteerde