Klacht: onwetende klantenservice slechte communicatie

op 29 augustus 2018 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb in juni een veiling gewonnen, namelijk 2 palmen en ik heb ervoor gekozen dit via auto incasso te laten verlopen. Hiervan netjes een mail gehad dat dit binnen 10 dagen zou geschiedden.

Ik wachten, maar er vond geen incasso plaats. Toen ben ik gaan mailen wanneer die incasso plaats zou vinden, kreeg ik een mail terug dat dit binnen 18 dagen zou gebeuren, waarop ik weer gemaild heb dat deze ook al lang om waren. Al met al heel wat mails met vooral Michelle van de klantensevice verder..

Ze zou me uiteindelijk een betaal-link sturen. Ik wachten en je raad het al, niks. Wel ineens een mail dat de betaal-link niet verstuurd kon worden en dat het al een week of 4 bij het incasso bureau lag, namelijk Intrum Justitia. Ik gebeld met Intrum, maar zij konden helemaal niets vinden.

Dus ik weer gemaild of ik een referentienummer kon krijgen, krijg ik een mailtje terug welk referentienummer bedoelt u precies? Echt dan gaan mijn haren recht overeind staan! Dus nogmaals voorgekauwd in de mail wat voor referentienummer ik moest hebben. En toen krijg ik nogmaals de bevestiging van Michelle dat dit nummer juist was en dat ik maar contact op moest nemen met Intrum Justitia.

Ik nogmaals gebeld met Intrum en zij hebben mij zelfs teruggebeld omdat alles uitgezocht moest worden, maar zij konden echt helemaal niets vinden!

Waarop ik weer gemaild heb dat ik het echt niet meer wist wat ik nu nog moest doen en nogmaals weer gevraagd naar een referentienummer die wel klopte. En dat ik dit nu echt afgehandeld wilde hebben.Ik heb ze wel 2 x gemaild op dezelfde dag hieronder.

Wat gebeurde… geen reactie, maar ik kreeg de volgende dag een mail van Ticketveiling met als onderwerp Laatste sommatie

Dit was dus de mail met de betaal-link waar ik al weken op zat te wachten. Ik heb deze meteen betaald en Ticketveiling klantenservice ook weer gemaild met de doorgestuurde betalingsbevestiging.

Tot op heden nog geen reactie van ze ontvangen, maar ik kan je vertellen ik heb mijn buik wel vol van Ticketveiling en de waardeloze onwetende klantenservice van ze.

Een tegemoetkoming voor alle ellende en mijn telefoonkosten!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ticketveiling.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketveiling.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketveiling.nl

Heeft op 02 september 2018 om 16:28 geantwoord

Beste Martine,
Bedankt voor je bericht. Ook wij hebben dit grondig uitgezocht, en hier contact over gehad met zowel de financiële administratie van ons als met Intrum Justitia. Er zijn meerdere mails vanuit Buckaroo naar jou verzonden, met de melding dat de incasso mislukt was, en de mogelijkheid om de betaling te voldoen. De incasso is overigens mislukt, omdat er geen IBAN-nummer in jouw profiel toegevoegd staat. Dit hebben we je ook per mail geïnformeerd. Naar nu blijkt, heeft er een fout gezeten in de link naar Intrum Justitia, waardoor jouw dossier uiteindelijk na deze mails niet naar hen doorgestuurd is, in tegenstelling tot het bericht wat het systeem hierover gaf. Eigenlijk dus een geluk bij een ongeluk, want nu heb je de veiling dus alsnog kunnen voldoen zonder extra kosten. We vinden het erg vervelend dat je het gevoel hebt niet correct behandeld te zijn,dit is uiteraard niet onze bedoeling. We hopen hiermee de situatie nogmaals correct uitgelegd te hebben.

Team Klantenservice

Ticketveiling.nl