Klacht: onwerkbare siteverwijzing

op 30 mei 2016 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

vanmorgen verkeerde krant bezorgd gekregen (de telegraaf); dit keer verkeerd, de laatste weken regelmatig te laat. Gebeld, smscode gekregen voor dagkrant.ad.nl. Dan verschijnt een hele serie AD-verwijzingen, zonder duidelijke informatie over de dagkrant en het invoeren van de code. Vanmiddag weer gebeld. Dame meldt dat ze me een link zal sturen. Op mijn vraag of het niet simpeler zou zijn mij via de genoemde site naar de goede klik te leiden (en ja ik zei dat enigszins geïrriteerd) gooide ze de telefoon om de haak. Vervolgens ontvang ik wel een mailtje van de klantenservice met weer een uitgebreid verhaal, terwijl ik alleen maar een goede gebruiksaanwijzing voor de ontvangen dagcode nodig heb. Willen jullie nu echt een abonnee op deze manier verliezen?

Als er bij het toegezonden sms-je een duidelijke instructie is hoe op de site de dagcode in te voeren te midden van de vele verwijzingen die daar op staan.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door c.w.de lijster