Klacht: Onvriendelijke klanteservice, Ipad die maar niet word geleverd.

op 04 juli 2012 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Via een code wat we hebben gekregen van Oxxio de Ipad besteld bij paradigit.nl 2 weken later nog niet binnnen heb maar even de klantenservice gebeld (op een maandag) die vertelde dat de Ipad op dinsdag (dag erna) word geleverd.

Dinsdag niets ontvangen.. Vrijdag weer gebeld naar de klantenservice, ze vertelde me dat ze 3 dagen vertraging hebben en dat ze gaat navragen hoe het nou precies zit met onze Ipad en dat zou ze op de mail naar mij toezenden. Mail nooit ontvangen.. Bijna 1 week later op woensdag maar weer gebeld. Een erg onvriendelijke medewerkster aan de lijn ik vertelde me verhaal en ze liet me even in de wacht waarop ze daarna zei ja mevrouw ze zijn niet meer op voorraad. Daar was ik natuurlijk niet blij mee, de 1 zegt je krijgt het morgen de ander zegt 3 dagen vertraging en dan komt zij er nu mee dat ze er helemaal niet zijn en ze vond het ook zo raar dat de vorige werknemers die we hebben gesproken dat ons niet verteld hebben. Ik heb gezegd dat het de 3e fout van hun is en dit gewoon door Paradigit moet worden opgelost. En ik vroeg of ik de Ipad in de winkel kan ophalen waarop ze zei zodat iedereen in de winkel gaat ophalen dat kan niet. Ik wees haar er duidelijk op dat dit gewoon een fout van Paradigit is niet 1 2 maar 3 x een fout gemaakt. Dit is zo klant onvriendelijk en zo geen service waar is de service?

De Ipad morgen nog afhalen in de winkel

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Paradigit in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Paradigit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Paradigit

Heeft op 06 juli 2012 om 17:50 geantwoord

Uw iPad is vandaag geleverd. Wij wensen u ondanks de problemen veel plezier met uw product.

Alle klachten die gemeld zijn door Hondje20