Klacht: onvriendelijke cassiere en betalen voor wc gebruik

op 11 juli 2012 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

”Vanmiddag heb ik La Place in Piazza te Eindhoven bezocht. Het broodje had wel lekker gesmaakt, die ik met me pinpas heb afgerekend. Na het opeten van het broodje moest ik naar de wc. Ik zag een bordje met 30cent erop. Ik had geen enkele klein of andere betaalmiddel behalve mijn pinpas. Aangezien ik erg nodig moest ben ik naar de cassiere gegaan of ik kleingeld voor de wc kon pinnen en of ik kon betalen voor de wc. Ik werd op beide manieren afgewezen. Ik werd erg onvriendelijk behandeld door mevrouw. En daar stond ik met me pinpas in een moderne wereld.
Ik vind het belachelijk dat ik een restaurant bezoek, consumptie nuttig en vervolgens nog voor de toiletten moet betalen. Ik wilde dit ook doen, maar als ik geen mogelijkheid voor krijg, vind ik zeer teleurstellend voor een restaurant.

Een oplossing zou zijn dat de toiletten gratis moeten zijn voor klanten, maar mensen willen ook schone toiletten, dus het is begrijpelijk dat ik een klein bedragje moet afgeven. Alleen voor klanten die het willen betalen met een pinpas en hoognodig moeten, moet er echt een barcode zijn dat je op vertoon van je bonnetje naar de toilet kan. Verder moet de cassiere hierop worden aangesproken, niet dat ze de regels handhaafd maar op haar onvriendelijk manier tegenover mij.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door shaiim