Klacht: Onvriendelijke caissière

op 10 februari 2018 over Plus in de categorie Supermarkten

Samen met mijn man en twee kinderen gingen wij bij de plus in huizen boodschappen doen. Wij kwamen aan bij de kassa, de boodschappen deden wij op de band. Dat was de enige kassa die open was, de caissière was klaar met het afrekenen van de klant voor ons, wij waren aan de beurt. Toen ging de tweede kassa open en de caissière zei tegen ons: ik ga eigenlijk sluiten dus wij moesten alle boodschappen bij andere kassa brengen om af te rekenen. Er stond geen sluit bordje of iets dat het duidelijk makte dat zij echt ging sluiten. Ontzettend onvriendelijk vonden wij dat en vooral omdat de twee baby’s van ons begonnen te huilen omdat het te lang duurde.
Als ik het goed gezien heb de naam van de caissière was Talin. Graag haar aanspreken op haar gedrag want zo doen wij niet graag bij jullie boodschappen.
Datum: 10 februari
Tijdstip: 18:27

De winkel zit er altijd netjes uit.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sofia86