Klacht: onvriendelijke behandeling medewerkster klantenservice

op 19 juli 2017 over Post algemeen in de categorie Post

19-7 gebeld met klantenservice Post nl.
ik ontvang al dagen geen post, terwijl ik zeker weet dat er post voor mij onderweg is.
hierop gebeld met klantenservice Post nl, mevrouw vroeg direkt of ik wel zeker wist dat de post door Postnl word bezorgd en niet door iemand anders.
ik antwoordde hierop dat ik dat 100% zeker wist, waarop mevrouw nogmaals vroeg of ik dat echt zeker wist. hierop wantwoorde ik dat ik dat wel 1000% zeker wist, waarop mevrouw direkt in de aanval ging en vond dat ik haar onheus bejegende.
mevrouw was verder voor geen enkele red meer vatbaar en ik moest maar opnieuw bellen en een andere medewerker aan de lijn krijgen.
deze mevrouw is niet geschikt voor haar taak en ik wil haar aanraden om eens een cursus klantvriendelijkheid te gaan volgen of een andere baan te gaan zoeken.
ik voel mij zwaar beledigd en wens een excuus en een duidelijk antwoord op mijn vraag.
Ook ga ik deze handelwijze voorleggen aan de consumentebond.

duidelijk excuus voor deze handelwijze en een antwoord op mijn vraag.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Post algemeen

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Post algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.Jagt